Festiwal Teatrów Ulicznych. Toruń. Kujawsko-Pomorskie to wydarzenie, które nie tylko kreuje kulturalną markę miasta Torunia, ale również wzbogaca jego ofertę turystyczną, przyciągając co roku tysiące widzów. Każde wielkie wydarzenie to nie tylko artyści, publiczność i emocje, ale także ludzie, instytucje i firmy, które stoją za jego organizacją. Dziś pragniemy przedstawić naszych Partnerów – tych, którzy wspierają nas swoją energią, zaangażowaniem i zaufaniem. Dzięki nim możemy tworzyć przestrzeń pełną sztuki, inspiracji i niezapomnianych przeżyć.
Festiwal Teatrów Ulicznych nie mógłby odbywać się nigdzie indziej jak w Toruniu — mieście o niezwykłym charakterze, będącym jednym z najważniejszych centrów turystycznych i kulturalnych w Polsce. Festiwal wpisuje się w jego atmosferę, współtworząc silną i rozpoznawalną turystyczną markę Miasta Torunia.
Organizatorem wydarzenia jest Miasto Toruń oraz Toruńska Agenda Kulturalna.
Partnerem głównym Festiwalu jest Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, który wspiera wydarzenie w ramach dofinansowania z Unii Europejskiej. Dodatkowo, Festiwal został objęty patronatem honorowym Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Niezawodne samochody, przystosowane do najtrudniejszych warunków, prezentowane podczas wydarzenia, zawdzięczamy wsparciu Toyota Bednarscy — naszego partnera motoryzacyjnego. W Przystani Toruń publiczność może podziwiać wystawę imponujących modeli Toyoty.
Skuteczna kampania reklamowa nie byłaby możliwa bez naszych partnerów medialnych i promocyjnych: DMI Media, Spółki Urbitor, Spółdzielni „Na Skarpie”, Galerii Copernicus oraz Galerii Toruń Plaza.
Podziękowania kierujemy także do Hotelu Bulwar oraz technologicznego partnera „Enova365”, którzy wspierają nas na wielu poziomach organizacji festiwalu.
Festiwal to również doskonała okazja do promocji lokalnego biznesu. W ramach projektu „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu” (edycja III), wspieramy przedsiębiorców: Audiotechnika Toruń, Coś Twórczego, Devide Marcin Jóźwiak, DMI Media, Kancelarię Prawno-Podatkową Focus, KP-Sport Media, Moleschool, Pehapolex (Pani Optyk), Pracownię X, Rubus Verde, Senti, Studio Buena, Studio Lejdis, Toyota Bednarscy oraz Zaczarowane Kamyki.
Ogromne podziękowania należą się także naszym partnerom gastronomicznym, którzy zadbali o kulinarne doznania uczestników: Lenkiewicz, Jan Olbracht, Manekin, Dom Sushi, Bułka, Baciare Bistro, Metropolis, Coffee & Whiskey House, Restauracja Luizjana, BBQ & Vegan by Luizjana, Napar, Liga FoodTrucków, Malinowa Krówka, Manufaktura Cukierków oraz Kopernik Toruń.
Projekt jest realizowany dzięki Funduszom Europejskim w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021–2027”, w ramach inicjatywy „Budowanie marki Miasta Torunia w oparciu o walory architektoniczne za pomocą nowoczesnych technologii”.
Więcej informacji o projekcie dostępnych jest na stronie: https://www.tak.torun.pl/dobra-marka.
Zachęcamy do śledzenia strony oraz profili społecznościowych Toruńskiej Agendy Kulturalnej
na Facebooku i Instagramie.